Webinarium „Jak oszczędzać czas dzięki automatyzacji zadań z Rapid7 InsightConnect” - 04.11.2020 — CLICO Partner Portal

Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
 
Narzędzia osobiste
 
Info
Rejestracja zamknięta

Webinarium „Jak oszczędzać czas dzięki automatyzacji zadań z Rapid7 InsightConnect” - 04.11.2020

Data rozpoczęcia

2020-11-04 10:00

Data zakończenia

2020-11-04 14:00

Adres

Online

 

Podczas spotkania, eksperci CLICO zaprezentują zarówno w teorii, jak i w praktyce możliwości modułu oraz przedstawią najciekawsze scenariusze jego zastosowania.
 

Szanowni Państwo!

Narzędzia umożliwiające automatyczną reakcję na zdarzenie bezpieczeństwa zyskują na coraz większej popularności i stają się jednym z kluczowych rozwiązań w arsenale działów bezpieczeństwa dowolnej organizacji.
Głównymi powodami są między innymi zdjęcie odpowiedzialności z inżynierów za realizację czasochłonnych zadań, usystematyzowanie procedur odpowiedzi na konkretne typy zagrożeń, czy dostępne i wbudowane integracje do szerokiej gamy produktów bezpieczeństwa i nie tylko.

Zapraszamy na webinarium poświęcone InsightConnect, czyli wiodącemu rozwiązaniu klasy SOAR (Security Orchestration Automation and Response).
Podczas spotkania, eksperci CLICO zaprezentują zarówno w teorii, jak i w praktyce możliwości modułu oraz przedstawią najciekawsze scenariusze jego zastosowania.

DATA: 04.11.2020
Godz.: 10:00 - 14:00

Agenda:

  1. Wprowadzenie do platformy Rapid7 Insight:
  • Dostępne rozwiązania;
  • Kompleksowe podejście do zarządzania bezpieczeństwem;
  1. Architektura rozwiązania InsightConnect.
  2. Dostępne integracje:
  • Rapid7 Marketplace;
  1. Budowa automatycznych scenariuszy postępowania (playbooks).
  2. Możliwości sterowania InsightConnect.
  3. Pokaz praktyczny. 

Webinarium popowadzą: Piotr Czopik i Maciej Martinek, eksperci CLICO.

Zapraszamy!
CLICO

 

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania oraz wygody korzystania z jego mechanizmów. Dotyczy to celów: statystycznych (zbieranie informacji o odwiedzanych stronach, używanej przeglądarce, systemie operacyjnym); realizacji usług i funkcjonowania serwisu (utrzymywanie na serwerze tzw. "sesji" i odwołanie do wybranego języka po zalogowaniu się do serwisu); przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb. Zaznaczamy, że można określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w używanej przeglądarce. Zmiana ustawień może jednak uniemożliwić korzystanie z niektórych elementów serwisu lub wprowadzić irytację związaną z koniecznością wielokrotnego wyboru trybu pracy. Jeżeli wyrażasz zgodę na umieszczenie „ciasteczek” w pamięci Twojej stacji roboczej kontynuuj używanie przeglądarki bez zmiany jej ustawień.
Dziękujemy

Zamknij